Pàgines

dimecres, 22 de febrer del 2023

He perdut el nom!

Hola, nois i noies del Col·legi Pompeu Fabra i Sant Andreu!!!!

Us vull donar la benvinguda al projecte Geofestes!!!! Un projecte molt divertit en el que descobrirem moltes coses sobre les vostres ciutats i les festes i tradicions que s'hi celebren!!!!

Jo soc.... ups... no recordo el meu nom... el meu nom era... ai... que no ho sé!!! No sé quin és el meu nom! Quin desastre!!!! 

Vosaltres em podríeu ajudar? Podríeu pensar un nom per a mi? M'agradaria molt que entre tots i totes penseu un nom ben bonic! 

Amb l'ajuda dels vostres mestres podeu pensar-ne uns quants i podem fer una votació pel que creieu que m'hi escau millor, què us sembla?

Estic desitjant rebre les vostres propostes!!!

 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada